Miercuri, 17 Martie 2010 14:27 |
Motivarea Certificării
- Dovadă a nivelului de cultura al unei firme în domeniul calității;
- Dovadă independentă și obiectivă a unei terțe părți că o firmă are capabilitatea de a desfășura activitatea certificată întotdeauna conform regulilor prestabilite și va obține rezultate cel puțin la nivelul stabilit;
- Dovada preocupării permanente a firmei de a satisface cerințele clientului prin continuă îmbunătățire a activității firmei;
- Dovadă că firma respectă prevederiile din normativele naționale și / sau internaționale care reglementează domeniul certificat.
De ce este necesară certificarea
- Crește șansele organizației în competiția cu celelalte firme și înlesnește intrarea pe noi segmente de piață;
- Reduce costurile pentru demonstrarea capabilității firmei de a satisface cerințele clienților și cerințele reglementărilor în vigoare;
- Reduce costurile de producție prin reducerea produselor neconforme;
- Asigură întotdeauna instrumentele necesare unei continue eficientizări a activității unei organizații.
Avantaje ale certificării
- Să fi mai bun decât concurentul tău - aceasta asigură succesul pe termen lung;
- Să fi mai bun înseamnă să satisfaci cerințele tot mai diversificate ale clienților și aceasta într-un timp cât mai scurt și cu costuri minime;
- Să corectezi greșelile este bine - să previi greșelile este și mai bine
- Un sistem de management al calității te ajută să obții și să-ți îmbunătățești permanent performanțele;
- Pentru a face un management al calității eficient și eficace trebuie să fi bine informat, iar cine deține informație este bogat și are succesul afacerii asigurat.
|